دوره 23، شماره 2 - ( 10-1383 )                   جلد 23 شماره 2 صفحات 58-51 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

K. Mohamed-pour and M. Noorbakhsh. Comdined Turbo Block Decoding and Equalisation. Computational Methods in Engineering 2005; 23 (2) :51-58
URL: http://jcme.iut.ac.ir/article-1-318-fa.html
کمال محامدپور و مصطفی نوربخش . ترکیب همسانسازی توربو و کدگشایی توربوی قالبی. روشهای عددی در مهندسی. 1383; 23 (2) :51-58

URL: http://jcme.iut.ac.ir/article-1-318-fa.html


چکیده:   (3334 مشاهده)
دراین مقاله ترکیب همسانسازی و کدگشایی توربو1 موردمطالعه قرار می‌گیرد. در یک سیستم کدگشایی توربو قالبی، بر اساس کدگشایی تکراری2 یک کد ضربی3، همسانساز در حلقه تکرار وارد می‌شود. در این تحقیق، استفاده از همسانساز DFE4 مورد نظر است که داخل حلقه تکرار کدگشای توربو قالبی قرار می‌گیرد. نتایج حاصل از شبیه‌سازی نشان می‌دهد که هر چه میزان تداخل کانال بیشتر باشد، بهره حاصل از ترکیب همسانساز با کدگشای توربو نیز بیشتر است
واژه‌های کلیدی: توربو کد، همسانسازی، کد ضربی
متن کامل [PDF 122 kb]   (1048 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1393/8/3 | انتشار: 1383/10/26

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به روشهای عددی در مهندسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Computational Methods in Engineering

Designed & Developed by : Yektaweb

64579f77e436cd7