دوره 27، شماره 1 - ( 4-1387 )                   جلد 27 شماره 1 صفحات 150-143 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

S.A. Tabatabaei. Effect of Failure Criteria on Stress and Strain Analysis of Asphalt Pavement in Tropical Areas. Computational Methods in Engineering 2008; 27 (1) :143-150
URL: http://jcme.iut.ac.ir/article-1-447-fa.html
سیدعباس طباطبائی . تاثیر انتخاب معیار شکست در تحلیل تنش و کرنش رویه‌های آسفالتی در مناطق گرمسیر. روشهای عددی در مهندسی. 1387; 27 (1) :143-150

URL: http://jcme.iut.ac.ir/article-1-447-fa.html


چکیده:   (3581 مشاهده)
بررسی طرحهای ضخامت روسازی بیانگر این است در اکثر روشهای طرح ضخامت روسازی دو نوع معیار شکست را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند. این دو معیار عبارت‌اند از کرنش کششی زیر لایه آسفالتی که موجب ترک می‌شود و کرنش فشاری قائم روی بستر که موجب نشست می‌شود. در این تحقیق پس از تعریف عاملهای مختلف موثر بر طرح ضخامت، بیش از 216 حالت روسازی معرفی شده ‌است و سازه ها توسط برنامه فلکس پاس1 تحلیل شده‌اند و سپس با انتخاب هریک از معیارهای گفته شده مورد تحلیل قرار گرفته‌اند
متن کامل [PDF 267 kb]   (965 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1393/8/3 | انتشار: 1387/4/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به روشهای عددی در مهندسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Computational Methods in Engineering

Designed & Developed by : Yektaweb

64579f77e436cd7