دوره 20، شماره 1 - ( 4-1380 )                   جلد 20 شماره 1 صفحات 187-173 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

M. Bahrami and S. H. Sadati. Minimum-Time Roll Around the Velocity-Vector Maneuver of Aircraft. Computational Methods in Engineering 2001; 20 (1) :173-187
URL: http://jcme.iut.ac.ir/article-1-220-fa.html
محسن بهرامی و سید حسین ساداتی . حداقل زمان مانور غلت حول بردار سرعت هواپیما. روشهای عددی در مهندسی. 1380; 20 (1) :173-187

URL: http://jcme.iut.ac.ir/article-1-220-fa.html


چکیده:   (3423 مشاهده)
حداقل زمان مانور غلت حول بردار سرعت با در نظر گرفتن سطوح کنترل آیرودینامیکی و بردار تراست (به عنوان کنترلر) محاسبه شده است. مدل ریاضی برای حرکت هواپیما بیان شده است. شرایط لازم مرتبه اول برای بهینگی با استفاده از اصل حداقل پانتریاگن به کار رفته است. روش عددی مورد استفاده تکنیک پرتاب چندنقطه‌ای است. تخمینی از کاهش زمان مانور ناشی از کاربرد بردار تراست هواپیما به دست آمده است.
متن کامل [PDF 300 kb]   (886 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1393/8/3 | انتشار: 1380/4/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به روشهای عددی در مهندسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Computational Methods in Engineering

Designed & Developed by : Yektaweb

64579f77e436cd7